כיצד תוכלו לנצל את התחרות בין חברות הביטוח לטובתכם? - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

כיצד תוכלו לנצל את התחרות בין חברות הביטוח לטובתכם?

ביטוח

תחרות בענף הביטוח: יתרון עצום לקהל המבוטחים

תחרות כידוע היא דבר טוב ובריא, אולם כאשר מדובר בענף הביטוח שנחשב במשך שנים רבות כענף ריכוזי, ניתן בהחלט לומר כי אנו ניצבים בפתחה של מהפכה. למעשה, היכולת שלכם כמבוטחים לבצע חשיבה מחודשת לגבי הפוליסות הקיימות כמו גם יצירה של תיק ביטוח בהתאמה אישית אשר מבוסס על ביטול הכפל הביטוחי מהווה חלק בלתי נפרד מצרכנות נבונה, וזאת באמצעות ניצול הזדמנויות חדשות בשוק הביטוח. עם זאת, חשוב לזכור כי עדיין מדובר בענף בירוקרטי ולכן היכולת שלכם לבצע בדיקה והשוואה בין החברות עלולה להיות מורכבת וגוזלת זמן, ועל כן באמצעות הצוות המקצועי שלנו אשר מורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום תוכלו לנצל את התחרות כמו גם לבחון את העלויות אותן אתם משלמים בעבור פוליסות שונות, כל זאת כחלק מהבנה כי דווקא המהלך שלכם יכול לשנות את חוקי המשחק בעבורכם ובעבור בני המשפחה.

איך מתחילים לבצע בדיקה והשוואה בין חברות הביטוח?

תחום הביטוח הוא תחום קריטי לכל אחד ואחת מאיתנו, ולכן היכולת שלכם לבצע בחירה מושכלת בחברת ביטוח אשר תספק לכם לא רק פוליסות בהתאמה אישית אלא גם בעלויות נמוכות מתחיל קודם כל בבדיקה של הפוליסות הקיימות. באמצעות נציג מטעמנו תוכלו לקבל פלט מפורט הנוגע לכל הביטוחים הקיימים, וזאת מתוך מטרה להבין האם קיים כפל ביטוח. כפל ביטוח נחשב לאחד הבעיות החמורות ביותר של הענף, וזאת בשל העובדה כי ע"פ הערכות עשרות אלפי ישראלים משלמים סכומים גבוהים בעבור אותה פוליסה. מיד לאחר קבלת הפלט, הנציג ייבחן ביחד איתכם מהם הצרכים שלכם ושל בני המשפחה, לטובת התאמה אישית של פוליסת בריאות, חיים, אובדן כושר עבודה ועוד. בהתאם לתוצאות הפגישה ניתן יהיה להתחיל בשלב הבא – היכרות עם נציגי חברות הביטוח וכן בדיקת העלויות, כל זאת במטרה ליצור בסופו של דבר מערך המאפשר לכם כמבוטחים לנצל את התחרות ואת התנאים המצוינים אותם ניתן לקבל בזכות עבודה צמודה עם איש מקצוע אובייקטיבי שתפקידו הוא לסייע לכם ליצור תנאים טובים יותר לכם ולבני המשפחה.

אז קדימה, למה אתם מחכים? הגיע הזמן להתקדם לעידן חדשני המבוסס על בדיקה והשוואה בין חברות הביטוח, לטובת יצירת הזדמנויות חדשות בענף הביטוח.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן