רפורמת ביטוח חיים – כל מה שצריך לדעת - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

רפורמת ביטוח חיים – כל מה שצריך לדעת

ביטוח חיים

רפורמת ביטוח חיים: כל מה שרציתם לדעת וחששתם לשאול 

רפורמת ביטוחי חיים נכנסה לתוקף בפברואר 2019. במסגרת הרפורמה הממונה על שוק ההון יצא בדרישה להוזיל את עלויות פוליסות ביטוח חיים של כלל הציבור כולל עצמאיים בשיעור של כ 30%, אצל כל חברות הביטוח, ומבלי לפגוע בהיקף הכיסוי הביטוחי.  המשמעות של הרפורמה הוא חיסכון של אלפי שקלים בתשלומי הפוליסה. על מנת לבדוק את הזכאות לטובת הפחתה בתעריפי ביטוח החיים. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לטובת בדיקת פוליסת ביטוח החיים הנוכחית, בהתאם לפרמטרים אותם אנו בודקים כמו: הגיל, מצבכם הבריאותי ועוד. בדיקה כזו יכולה לחסוך לכם לא רק כסף אלא גם ליצור בעבורכם הזדמנות ליצור מטריית הגנה בדמות ביטוח חיים.

מהו ביטוח חיים?

ביטוח חיים הוא סכום כסף חד פעמי שמגיע למוטב של המבוטח, במידה של פטירה. למשל: אדם שרכש ביטוח חיים על סך 1,000,000 ₪ יכול להוריש לאחר מותו את הכספים למוטבים שלו, כמו למשל בת הזוג או הילדים. ביטוח חיים מהווה פתרון למצב של אובדן אדם שהיה מייצר הכנסה למשפחה, ועל כן מדובר בביטוח חיוני לכל אחד ואחת מאיתנו. דרך רכישה של ביטוח חיים נוכל להבטיח כי לאחר מותנו נוכל להוריש כספים לבני המשפחה, ובכך לדאוג לעתידם הכלכלי כאשר אנו לא נוכל לעשות זאת יותר. עם זאת, לא כל מבוטח יכול להצטרף אלא נדרש לעבור הליך אל מול חברת הביטוח הכולל בין היתר מילוי של שאלון רפואי מפורט וכן נלקח בחשבון הפרמטר של הגיל שמהווה שיקול משמעותי באישור הפוליסה אל מול חברת הביטוח. זאת ועוד, ככל שאנו מתבגרים הפרמיה (כלומר התשלום בעבור ביטוח חיים)  עולה ולכן צריך לקבל החלטה מושכלת מתי לבצע את הרכישה של הביטוח ובאיזו חברת ביטוח לבחור, מתוך מטרה להפחית את העלויות וליצור בסופו של דבר מערך ביטוחי מלא. לרוב, באזור גיל 60+ העלויות של ביטוח החיים הופכות לגבוהות מאוד, ועל כן השירות אותו אנו מעניקים לטובת בדיקה של מסגרת פוליסה מתאימה מהווה את הדרך הטובה ביותר לדאוג לעתיד – ותוך שימת דגש על ניצול הרפורמה החדשה.

באמצעות השירות אותו אתם מקבלים ללא עלות, תוכלו גם אתם להצטרף לאלפי ישראלים אשר חסכו בעלות ביטוח החיים, וזאת במסגרת של פוליסות משתלמות וזולות התואמות את מצבכם – כאשר הרפורמה רלוונטית גם בעבור מבוטחים חדשים ובוודאי בעבור מבטוחים ותיקים.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן