ביטוח בריאות: כל מה שרציתם לדעת על פוליסת ביטוח בריאות | Keynes

כל מה שרציתם לדעת על פוליסת ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

פוליסת בריאות פרטי – יתרונות רבים

פוליסת בריאות פרטי נועדה בראש ובראשונה למלא את הפערים והחוסרים שאינם מקבלים מענה הולם במסגרת סל הבריאות הממלכתי או במסגרת הביטוחים המשלימים של קופות החולים. ביטוח בריאות פרטי יכול להבטיח לכם כמבוטחים כיסוי רחב ומקיף לאירועים רפואיים כמו: ניתוח, השתלה או טיפול מחליף ניתוח המבוסס על טכנולוגיות מתקדמות – ויכול לאפשר לכם לקבל אותם במסגרת פרטית ותוך צמצום התלות במערכת הבריאות הציבורית.

מאחר ומדובר בביטוח חיוני לכל אחד ואחת, חשוב לבצע את תהליך הרכישה ובדיקת הפוליסה הקיימת באמצעות צוות מקצועי שבוחן את הכיסוי הקיים, ויוצר בעבורכם תיק ביטוחי מקיף הלוקח בחשבון את המאפיינים שלכם כמו גם היבטים בריאותיים. התפקיד של פוליסת בריאות פרטית הוא לגשר על הפערים של שירותי הרפואה הציבוריים אותם כל אחד מאיתנו מקבל במסגרת סל הבריאות, וזאת באמצעות מגוון רחב של אפשרויות הניתנות לבחירה בעבור מבוטחים שרוכשים פוליסת ביטוח בריאות פרטי מקיפה התואמת את הצרכים, כפי שנסביר כעת.

פוליסת בריאות פרטי – למה כדאי?

מאחר ומדובר בכיסוי שנותן תקציב בלתי רגיל למבוטח מפני מצבים רפואיים פשוטים ומורכבים כאחד – החל ממימון בעבור ניתוח מסובך בחו"ל ועד לתרופות שאינן בסל הבריאות, מדובר בכיסוי חיוני בעבור כל אחד ואחת מאיתנו. למעשה, רבים מתלבטים האם להשקיע ברכישה של פוליסת בריאות פרטית, והתשובה שלנו היא בהחלט כן. מדוע? ובכן, הביטוח של קופות החולים כפוף למשרד הבריאות ולכן ישנן מגבלות שעלולות להגביל אתכם מבחינת קבלה של תרופות, בדיקות מורכבות, בדיקות המשלבות טכנולוגיות מתקדמות כמו גם ניתוחים מעבר לים ועוד. כלל האלמנטים הללו נמצאים במסגרת של ביטוח פרטי, ולמרבה הצער אינם נמצאים במסגרת של סל הבריאות הציבורי.

קראו בהרחבה על השוואה בין פוליסות ביטוח

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים פוליסת בריאות פרטי?

אולם, לפני שממהרים לבצע רכישה של פוליסת ביטוח בריאות פרטית, רצוי להיוועץ עם צוות מקצועי שמתמחה בתחום לטובת איתור הזדמנויות חדשות וכן התאמה של הכיסוי לרקע הרפואי. מדובר בשירות חיוני לכל אזרח במדינת ישראל, כחלק מהבנה כי הכיסויים הרחבים אותם ניתן לקבל במסגרת הביטוח הפרטי מאפשרים לשפר באופן ניכר את איכות החיים ואף להגדיל את הסיכוי לקבל שירותי רפואה איכותיים, מבלי לפתח תלות במערכת הבריאות הציבורית.

מעוניינים ליצור לעצמכם הזדמנויות חדשות בכל הקשור לקבלת כיסוי מקיף ובהתאמה אישית? זה הזמן ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו אשר מספק פתרונות ביטוח מתקדמים – בהתאמה אישית.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן