חשיבותו של סוכן הביטוח עבור המבוטח - Keynes

חשיבותו של סוכן הביטוח עבור המבוטח

חשיבותו של סוכן הביטוח עבור המבוטח

בארץ חדי הקרן המופלאים, נולדו כ – 10% מכלל היוניקורנים שהונפקו בבורסה בניו יורק – והרוב המכריע שלהם מתחום האינשורטק.

ראינו גיוסים של מיליונים בחברות סטארט אפ כמו למשל NEXT INSURANCE ששווי השוק שלה כ – 4 מיליארד דולרים, ליאו שהשלימה לאחרונה סבב גיוס של כ – 5 מיליוני דולרים, At Bay שגייסה לפני כארבעה חודשים 185 מיליוני דולרים לפי שווי שוק של 1.35 מיליארדי דולרים – והרשימה ממשיכה.

בעולם מתחדש של מוצרי ביטוח צבעוניים שאתם יכולים לרכוש בקליק, נשאלת השאלה – האם עדיין יש מקום לסוכני הביטוח של פעם, שמכירים את הסיפור המשפחתי, יודעים לבנות תיק ביטוחי אופטימאלי ומספקים שירות אישי במידת הצורך?

התשובה היא, בוודאי שכן.

דווקא בימים בהם הטכנולוגיה עוטה מעטה ידידותי, צבעוני ומזמין – אלו הם דווקא הקשרים הבין אישיים שחשוב לשים לב אליהם, ובפרט בתיק הביטוח שלכם.

היתרון של אפליקציות מהירות לרכישת ביטוח – והיתרון של סוכן ביטוח למולם

תחום האינשורטק מתפתח בעיקר בזכות היכולת להציע למתעניינים פוליסות ביטוח מותאמות אישית במחירים שמשקפים את היעדר הטאץ' האישי בתכנון הביטוח.

אפשר לרכוש פוליסות ביטוח לנשים בלבד, לנהגים זהירים, למי שנוסעים מעט קילומטרים בכל חודש או לרכבים מיוחדים – אבל אי אפשר לנהל את התיק הביטוחי, להתאים את הפוליסה באופן אישי או לקבל התייחסות אנושים בנוגע לפוליסת הביטוח שאתם מעוניינים לרכוש.

זה אמנם חוסך הרבה זמן, גם לכם, וגם לסוכני הביטוח (מה שמאפשר להציע פוליסות ביטוח במחירים אטרקטיביים) אבל חשוב לוודא שבמידת הצורך, יהיה לכם נוח, ידידותי וקל ממש כמו בעת רכישת הפוליסה, להפעיל אותה ולקבל שיפוי בגין אירועים שמצדיקים שיפוי כספי.

בעולם של התאמה מהירה של מוצרי ביטוח, ניראה כאילו להרים טלפון, או אפילו לקבוע פגישה עם סוכן ביטוח ניראה כמו בזבוז משאבים, אולם חשוב לדעת כי יכולתו של סוכן הביטוח להתאים לכם פוליסות ביטוח, בהתאם לעבר הביטוחי שלכם, לצרכים, לתקציב, ולביטוחים שכבר יש לכם – היא חשובה ושווה לכם כסף.

בנוסף, חשוב לזכור כי בעת הצורך להפעיל את הביטוח, יש לכם סוכן שייצג אתכם מול חברת הביטוח וידאג להשיג עבורכם את השיפוי הכספי המתאים.

מיליארדים נזרקים לפח בכל שנה על ביטוחים כפולים

בעולם שבו אין לנו זמן פנוי, אנחנו ממהרים לרכוש מוצרי ביטוח, לעיתים מבלי להשוות את הפוליסות המוצעות כראוי או לבדוק אילו כיסויים ביטוחיים כבר יש ברשותנו.

זו הסיבה המרכזית לעובדה שישראל מדורגת מהגבוהות במדינות ה – OECD בבזבוז כספים על כפל ביטוחי, ששוויו בישראל מוערך בכ – 3.5 מיליארדי שקלים בשנה.

הדוגמה הנפוצה ביותר בתחום בזבוז הכספים המיותר עבור כפל ביטוחי היא רכישת פוליסת ביטוח בריאות פרטית שאינה משלימה את ביטוח שירותי השב"ן שלכם אלא היא חופפת לביטוח זה ובכך יוצרת בזבוז מיותר, לעיתים של אלפי שקלים בשנה למשק הבית.

והכי חשוב: יש לכם כתובת לפנות אליה בעת צרה

חשוב לדעת! כל סוכני הביטוח מקבלים תשלום בצורת עמלות מחברות הביטוח בגין מכירת מוצרי ביטוח ללקוחות שלהם.

סוכני ביטוח שמייצגים את שש חברות הביטוח הגדולות מקבלים עמלה עבור כל מוצר ביטוחי שימכרו ועל כן הם מסוגלים לספק שירות אובייקטיבי של השוואת מחירים והמלצה על הביטוח המתאים ביותר ללקוח – וכל זאת, במחיר זהה לזה שיתקבל במקרה של פנייה ישירה לחברה הביטוח.

כך יוצא, שמי שפונים לסוכן ביטוח מאפשרים לעצמם רכישת פוליסת ביטוח מותאמת, בדיוק באותו המחיר שיקבלו לו יפנו ישירות לחברה, לאחר סקר שוק שהסוכן ביצע עבורם – ועם כתובת ישירה לפנות אליה בכל מקרה של צורך להפעיל את הביטוח.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר.

דילוג לתוכן