חברת הביטוח VOOM - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

חברת הביטוח VOOM

חברות ביטוח

חברת הביטוח Voom מתמחה בניצול כלים דיגיטליים מתקדמים כדי לייצר פוליסות ביטוח המתאימות ככפפה לצרכיהם של המבוטחים. Voom מוכרת פוליסות ביטוחי חובה לרכב, כיסוי נזקים לצד ג', כיסוי מקיף וכל אלה עבור כלי תחבורה משלל סוגים ובמיוחד אופנועים, קורקינטים חשמליים ורחפנים. למעשה, כפי שכתוב באתר החברה, Voom מציעה ביטוח עבור כל דבר שניתן לרכב עליו, לנהוג אותו, להשיט אותו או להטיס אותו.

Voom היא חברת סטארטאפ ישראלית הפעילה באירופה ובארה"ב. Voom יוצרת קשרים עסקיים עם חברות ביטוח מקומיות ובונה בשיתוף פעולה עימן הצעות לקהל הלקוחות הפוטנציאליים, שבמסגרתן Voom נותרת המבטחת והחברה השותפה מתווכת בינה לבין הלקוחות המקומיים (בתמורה לעמלה כמובן).

חברות הביטוח המקומיות מכונות, במבנה עסקי ביטוחי כזה, בשם – reinsurance companies או בעברית – חברות "ביטוח מחדש". אלו הן חברות משתמשות בפלטפורמה ביטוחית מבוססת ומשכילות לנצל את הפלטפורמה החכמה של Voom לביטוח דיגיטלי ולהתאים באמצעותה מוצרי ביטוח מתקדמים ללקוחותיהם, באמצעות "עיטוף" המוצר הביטוחי של VOOM ושיווק עצמאי.
במקביל, Voom גם מוכרת באופן מקוון, דרך אתר החברה, פוליסות ביטוח ישירות למבוטחים.

ביטוח רכב לפי קילומטראג'

אחד המוצרים המרכזיים של Voom הוא ביטוח לרוכבי אופנוע כאשר התשלום נקבע לפי המרחק שעבר האופנוע במהלך החודש. Voom אינה דורשת מן המבוטחים להתקין אמצעי טכני כלשהו או להשתמש באפליקציה מיוחדת, כל שהרוכב צריך לעשות הוא לשלוח מדי חודש צילום של מד הקילומטרים של האופנוע (Odometer, מד מרחק או מד קילומטראג' בכינויו העממי).
בביטוח אופנועים כזה מי שרוכבים רק 500 קילומטרים בחודש יחסכו כ- 1000 שקלים בשנה על ביטוח. מי שרוכבים 2000 קילומטרים בחודש יחסכו כ- 750 שקלים בשנה ומי שרוכבים 3,000 קילומטרים יחסכו כ- 400 שקלים בשנה מעלות הביטוח.
התשלום עבור הביטוח לפי מרחק של Voom מחושב כך: 15$ + מספר הקילומטרים כפול 5 סנט לקילומטר. עשרות אלפי אופנועים באירופה ובארה"ב כבר מבוטחים בביטוח "שלם לפי מרחק רכיבה" של VOOM.

פלטפורמת Voom Core

הביטוחים החדשניים של VOOM נסמכים על פלטפורמה חכמה שפותחה כך שתוכל לשמש לאיסוף מידע בהיקף נרחב אודות מבוטחים ולהיעזר בו כדי לקבוע פרמיות מותאמות אישית. הפלטפורמה מספקת ניתוח סיכון בהתבסס על מגוון נתונים, היא פועלת בענן ו- Voom יכולים להקנות גישה אליה לסוכני ביטוח בכל רחבי העולם. הפלטפורמה מצוידת בממשקי API (Application Programming Interface) ותכונות בינה מלאכותית (AI) המשמשות לביסוס פרמיות המביאות לכדי ביטוי את גובה הסיכון שמהווה כל מבוטח מסוים.

ביטוח רחפנים

המוצר הראשון של הסטארטאפ הישראלי Voom היה ביטוח חדשני עבור מפעילי רחפנים. היזמים שמאחורי Voom (אורי בלומנטל, רני אחיטוב ותומר קאשי) זיהו צורך שאף חברת ביטוח אחרת לא נתנה עליו דעתה. רחפן שאבדה עליו השליטה או כזה בו מתגלה תקלה בעת שהוא טס, עלול להתרסק תוך שהוא גורם נזק לרכוש או לגוף (כולל, במקרים קיצוניים, למוות). מכיוון שהטסת רחפנים הפכה כה פופולארית ביטוח הרחפנים של Voom נחל הצלחה והחברה התפתחה הלאה לביטוח לקורקינטים, אופנועים ומכוניות.

מאז שהוקמה, תחילה בשם SkyWatch, Voom גייסה כ-7 מיליון דולרים. כיום מועסקים בחברה כ-25 עובדים אולם כוח אדם רב נוסף עוסק במכירה וטיפול בפוליסות ביטוח של VOOM אותן מוכרות חברות ביטוח מקומיות בארצות שונות. VOOM נחשבת מבטחת מורשה בכל 50 המדינות בארה"ב והיא מחזיקה משרדים בתל אביב ובפאלואלטו בקליפורניה.

החזון של VOOM הוא לאפשר לכל מי שמפעילים כלי רכב יבשתי, דו גלגלי או ארבע גלגלי מכל סוג, מי שמפעילים כלי טייס (מאוישים או בשליטה מרחוק, כגון רחפנים) ומי שמשיטים כלי שייט (סירות או יאכטות למשל) לרכוש ביטוח במחיר מוזל בזכות חישוב מדויק וחכם של רמת הסיכון שכל מבוטח מסוים מהווה.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן