השתלת איברים בחו"ל – מהן הזכויות המגיעות לכם? - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

השתלת איברים בחו"ל – מהן הזכויות המגיעות לכם?

ביטוח בריאות

השתלת איברים בחו"ל: כל מה שרציתם לדעת

כסוכנת ביטוח בעלת ניסיון, אני יכולה לומר כי חלק מהותי מעבודתי מתייחס לפן בריאותי, ואם נדייק: פוליסת ביטוח בריאות פרטי. מדובר בפוליסה חשובה אותה נהוג לחלק למספר תתי נושאים, אולם אחד הנושאים החשובים ביותר בפוליסה הינו השתלת איברים בחו"ל. לצערנו, התור להשתלת איברים כאן בישראל ארוך באופן משמעותי מאשר במדינות המערב וגם מבוגרים הזקוקים להשתלה דחופה (כמו למשל השתלת כליה) עלולים למצוא את עצמם ממתינים בתור חודשים ולעיתים שנים. בדיוק כאן מגיע לידי ביטוי החשיבות של רכישת פוליסת ביטוח פרטית עם שימת דגש על פוליסת להשתלות כמו גם טיפולים המתבצעים מעבר לים. מדובר בפוליסה שבמסגרתה אתם כמבוטחים מקבלים כיסוי הוצאות לקראת, בעת ולאחר ההשתלה כמו גם כיסוי להשתלת איברים. עם זאת, שמתי לב בעבודתי כי חלק גדול מהמבוטחים אינם קוראים את האותיות הקטנות של הפוליסה ולמעשה אינם מודעים לעובדה כי תקרת הכיסוי להשתלה נמוכה, ועל כן קריאה מעמיקה של תנאי הפוליסה לצד התאמה לפרופיל הרפואי היא חיונית בעבור כל מבוטח.

מה חשוב לדעת לגבי הפוליסה?

פוליסת השתלת איברים בחו"ל כוללת מגוון רחב של נושאים: החל מהוצאות קבועות לקראת ביצוע ההשתלה – איתור התרומה, בדיקות התאמת איברים, הערכה רפואית, הבאת מומחים וכן טיסה רפואית ליעד כולל כיסוי לזמן השהייה בחו"ל. נוסף לכך, חברות הביטוח מציעות אפשרות לקבלת הוצאות בעת ביצוע ההשתלה הכוללות בין היתר את עלות חדר הניתוח, בדיקות רפואיות, בדיקות מעבד וכן שכר של הצוות הרפואי. נוסף לכך, כמבוטחים המחזיקים בכיסוי תוכלו לקבל החזר בעבור הוצאות לאחר הניתוח כולל טיפולי המשך למשך פרק זמן קצוב, כמו גם כיסוי הוצאות כולל בהיקף שיכול להגיע גם למיליוני שקלים.  על מנת שתוכלו להתאים את הפוליסה לצרכים הרפואיים כמו גם להיות במעקב אחר מגמות בעולם הרפואה ובפרט השתלות איברים חשוב להסתייע בסוכן ביטוח אשר יבחן את תנאי הפוליסה, מתוך מטרה להבטיח כי הכיסוי אותו תקבלו יהיה גבוהה ככל האפשר וכי בסופו של דבר לא תיאלצו להוציא מכיסכם סכומי עתק. חשוב לדעת כי ע"פ החוק, הפוליסה אותה אתם רוכשים מתעדכנת אחת לתקופה בהתאם להתפתחויות בעולם הרפואה כמו גם בסל הבריאות ועל כן מעקב הינו מרכיב חיוני במימוש הזכויות אותו אתם כמבוטחים מקבלים בזכות רכישת הפוליסה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות פוליסת בריאות פרטי ובפרט השתלת איברים בחו"ל? זה הזמן להשאיר פרטים לטובת בחינת תיק הביטוח הקיים והתאמתו לפרופיל הרפואי והצרכים הנדרשים שלכם ושל בני המשפחה – כחלק מיצירה של רשת ביטחון בריאותיות.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן