השיטפונות בסין עולים הרבה מאד כסף לחברות הביטוח המקומיות - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

השיטפונות בסין עולים הרבה מאד כסף לחברות הביטוח המקומיות

ביטוח

שיטפונות וגשמים חזקים: כך חברות הביטוח המקומיות נערכות לקראת פיצוי עתק

מיליוני אזרחים סינים פונו מהבתים שלהם במחוז חאן, וזאת בשל כמות משקעים שלא נראתה מזה כ 1,000 שנים. כמות הגשמים האדירות שהשתוו לממוצע השנתי במרכז סין הובילו למותם של 25 בני אדם  במחזור שבו חיים מעל ל- 100,000,000 תושבים. הגשמים החזקים שלא פסקו הובילו לביטולי טיסות כמו גם השבתה של תנועת הרכבות, וזאת לאור הצפה משמעותית של הרכבת התחתית. חברות הביטוח של סין לוטשות עיניים אל עבר גרמניה, וזאת בשל אסון השיטפון שהתרחש בגרמניה ואשר הותיר נזק עצום שמוביל לפיצוי של מעל ל 4.5 מיליארד יורו. את הנזקים שהתרחשו בסין עוד מוקדם להעריך, אולם ניתן בהחלט לומר כי סדר הגודל שאותן נאלצות לשלם חברות הביטוח גרמניות ישתוו ואף יוכפלו בסין.

ענף הביטוח הסיני – בפיגור ניכר משאר העולם

ענף הביטוח בסין נחשב לשמרני במיוחד וזאת בשל חוסר היכולת של חברות הביטוח הסיניות להגדיל את נפח פעילותן גם מעבר לים. שיעור החדירה של החברות הסיניות נאמד ב 3.5% בלבד. עם זאת, חשוב לזכור כי השוק הסיני לצד השווקים האסיאתיים מבוסס על היותה של סין המדינה המאוכלסת ביותר בעולם עם מעל למיליארד בני אדם המתגוררים בסין. יחד עם זאת, בשנת 2018 החל להי על אולם בשנים האחרונות חברות ביטוח סיניות גדולות החלו לבצע תהליכי רכישה של חברות ביטוח בינלאומיות, מתוך מטרה לגדול ולהתפתח. בכל הקשור לאסונות טבע, חברות הביטוח הסיניות נמצאות במאבק זהה לצד חברות ביטוח גדולות וזאת בשל הוצאות שרק הולכות וגדלות כתוצאה מאסונות טבע שהובילו להפסדים כלכלים חמורים בעבור חברות הביטוח.

תשלומים גבוהים בעקבות אסונות טבע

חברות הביטוח נאלצו לשלם מעל ל 268 מיליארד דולר בשנים האחרונות בעקבות אסונות טבע.  מומחים מעריכים כי הנזק שנגרם כתוצאה מהשיטפון עכשיו יוכפל מהסכומים אותן שילמו חברות הביטוח הסיניות באסון הטבע ב 2004, כאשר 4.43 מיליון בתים ניזוקו כתוצאה משיטפונות כמו גם רעידת אדמה שהתרחשו במספר אזורים בסין. כתוצאה מכך נגרם נזק בשווי של 22 מיליארד דולר  ועל כן ניתן בהחלט לומר כי השיטפונות ושינויי מזג האוויר החמורים המתרחשים במדינת הענק כמו גם במדינות רבות בעולם נמצא רק בתחילתו, ועל כן חברות הביטוח המקומיות נמצאות בכוננות ספיגה משמעותית.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן