השחקנים החדשים בעולם הביטוח - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

השחקנים החדשים בעולם הביטוח

ביטוח

שחקנים חדשים בענף הביטוח: כך תוכלו לנצל זאת

ענף הביטוח נחשב לענף ריכוזי ובירוקראטי למדי, ועדות לכך ניתן למצוא בשורה של סקרי דעת קהל אשר העלו כי הציבור סבור כי חברות הביטוח לא מספקות שירות מיטבי כמו גם מרעימות קשיים על ציבור המבוטחים. אולם, בחסות המהפכה הדיגיטלית ניתן לומר (בזהירות) שענף הבריאות משתנה, וזאת בזכות חברות ביטוח חדשות שמצליחות לשנות את חוקי המשחק, ובהתאם לכך להשפיע על המחירים לצרכן. החברות הללו מציעות לציבור המבוטחים לבצע פעולות כמו רכישה של פוליסות, העברת אישורים וכן השלמות של כתיבת מסמכים באופן דיגיטלי לחלוטין, ובהתאם לכך ליצור אפשרות לכל מבוטח לקבל שליטה מלאה על תיק הביטוח – בלחיצת כפתור. חשוב לציין כי ענף הביטוח נחשב לאחד הענפים הבודדים שעדיין לא השכילו לבצע מעבר מלא לעולם הדיגיטלי, אולם כבר עכשיו ניתן לנצל את המהפכה הדיגיטלית לטובת הפחתת עלויות וכן יצירת תיק ביטוח בהתאמה אישית.

מהם היתרונות של השירות הדיגיטלי?

השירות הדיגיטלי אותו ניתן לקבל דרך השחקניות החדשות לצד חברות הביטוח הגדולות שמשקיעות מיליארדים בעבור פיתוח אפליקציות למבוטחים מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם. ראשית כל, ניתן לקבל הצעות מחיר מכל חברות הביטוח באופן מהיר ומכל מקום. בנוסף לכך, ניתן לבצע הליך מקוון של רכישת פוליסה כמו למשל ביטוח חיים, ביטוח בריאות ועוד בלחיצת כפתור ועם חיתום דיגיטלי, ובכך לקצר את ההליך הבירוקרטי באופן משמעותי. בנוסף, ניתן לקבל אישור אודות הרכישה ישירות לחשבון המייל, ובכך לחסוך לא מעט זמן. בנוסף לכך, כלל הפעולות אותם אתם מבצעים דרך האינטרנט מתועדות ולכן ניתן לשלוף בקלות שיחות עם נציגי שירות הלקוחות כמו גם לנהל שיחות דרך צ׳אט אינטרנטי, כחלק מההבנה כי שירות הלקוחות הוא החלק המשמעותי ביותר בחווית הלקוח של ציבור המבוטחים.

עם זאת, לפני שאתם ממהרים לבצע פעולות בתיק הביטוח, חשוב לבחון האם קיים כפל ביטוח. מדובר במצב נפוץ מאוד שבמסגרתו מבוטח מחזיק במספר פוליסות זהות, אצל חברות ביטוח שונות. העלויות יכולות להגיע לאלפי שקלים מדי שנה ועל כן דרך הצוות המקצועי של האתר תוכלו לקבל פלט מלא של תיק הביטוח שלכם ושל בני המשפחה וכן לבצע השוואה ובדיקה בין חברות הביטוח, לטובת יצירת תיק ביטוח בהתאמה אישית – כמו גם חסכוני. בחסות המהפכה תוכלו גם אתם להצטרף לקדמה הדיגיטלית המאפשרת לכם לבצע תכנון פיננסי חכם, כל זאת באמצעות צוות מקצועי ומיומן הנמצא לצדכם לכל אורך הדרך.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן