משרד האוצר: 1.8 מיליון ישראלים משלמים כפל ביטוח - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

משרד האוצר: 1.8 מיליון ישראלים משלמים כפל ביטוח

כפל ביטוח

כפל ביטוח: כך תוכלו ליצור חיסכון אדיר בעלויות הביטוח במינימום מאמץ

רבים סבורים כי דווקא בענף הביטוח, ניתן לנהל באופן עצמאי את תיק הביטוח וזאת ללא סיוע מצד סוכן ביטוח. אולם, מצב שמתרחש לא פעם בעולם הביטוח הוא מצב המכונה "כפל ביטוח". כפל ביטוח הוא מקרה שבמסגרתו מבוטח משלם על אותה פוליסה פעמיים ולעיתים גם שלוש, וזאת מבלי שהוא מודע לכך. מנתונים שפורסמו השנה עולה כי פוליסת מחלות קשות, ביטוח חיים ותאונות אישיות נחשבות לפוליסות שבמסגרתן מבוטחים נאלצים לשלם מאות שקלים מיותרים, בעבור מוצרי פיצוי. חשוב להבין כי במקרים שבהם מבוטח מחזיק בפוליסה מהסוג הזה הוא רשאי לתבוע רק חברת ביטוח אחת, ועל כן חשוב לבחון את הפוליסות הקיימות מתוך מטרה לבטל את המיותרות. שימו לב כי גם בפוליסות מסוג שיפוי כמו למשל השתלות, מתרחש מצב שבו אתם כמבוטחים נאלצים לשלם כספים בעבור הפוליסה לשתי חברות ביטוח או יותר. למרות שהחוק בתחום הביטוח מגדיר את כפל הביטוח בתחום ביטוח הבריאות, ניתן בהחלט לומר כי מדובר בתחום שמתרחש גם בפוליסות בסיסיות כולל פוליסות שיפוי או מוצרי פיצוי.

מהו תפקידו של סוכן הביטוח בכל הקשור לכפל ביטוח?

תפקידו של סוכן ביטוח הוא לבחון את פלט הביטוח הקיים וכן לבצע בדיקה לגבי קיומן של פוליסות כפולות. מאחר וע"פ הנתונים של משרד האוצר ישנן מעל ל- 1.8 מיליון פוליסות כפולות, סביר להניח שגם אתם כמבוטחים נאלצים לשלם כספים – מבלי שאתם מודעים לכך. חשוב להדגיש כי בשנים האחרונות הובילה רשות שוק ההון רפורמה מקיפה מתוך מטרה לאפשר לציבור לבצע את הפעולה של איתור כפל ביטוח, אולם רבים מציבור המבוטחים אינם מהמבוטחים אינם עושים זאת – ובכך מפסידים כך. באמצעות סוכן ביטוח מנוסה ניתן לרכז את תיק הביטוח ולבצע ניתוח של כלל מרכיבי התיק, מתוך מטרה להתאים את תיק הביטוח לצרכים המשתנים ותוך שימת דגש על מימוש של השינויים בתיק באמצעות ביטול של פוליסות מיותרות.

מעוניינים לבצע סוף כל סוף סדר בתיק הביטוח שלכם ושל בני המשפחה? ובכן, באמצעות הצוות המקצועי של הפורטל תוכלו לקבל את השירות דרך סוכן ביטוח מקצועי אשר בוחן את תיק הביטוח הקיים, מבצע ניתוח של כלל המרכיבים וכן מבצע בעבורכם ביטול של הפוליסה הכפולה לצד רכישה של כיסוי חדש – המותאם לצרכים הנדרשים שלכם. מדובר בפגישה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בעבור תשלום על פוליסה של ביטוח חיים, ביטוח תאונות אישיות, סיעוד, מחלות קשות ועוד – בלחיצת כפתור.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן