כיצד הטכנולוגיה משפיעה על עולם הביטוח? - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

כיצד הטכנולוגיה משפיעה על עולם הביטוח?

ביטוח

עולם הביטוח משתנה: כך תוכלו לנצל את הטכנולוגיה לטובתכם

אם בעבר הלא רחוק האפשרות שלכם כמבוטחים לקבל מידע אודות פוליסות הביטוח כמו גם שינויים בעלויות התבצע באופן מסורבל למדי, כיום באמצעות אמצעים טכנולוגיים ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות כולל מעבר בין חברות הביטוח וכן אפשרות לבחון האם קיים כפל ביטוח. למעשה, היכולת שלכם ליצור תיק ביטוח בהתאמה אישית הלוקח בחשבון את הצרכים המשתנים שלכם מהווה חלק בלתי נפרד מניצול הזדמנויות אותן ניתן לקבל בזכות השינויים שעובר עולם הביטוח, כל זאת באופן נגיש ועם אפשרות ליצור שקיפות מלאה. מאחר ותעשיית הביטוח היא תעשייה ותיקה ומסורתית, המהפכה שהיא עוברת נחשבת לאחת המהפכות הגדולות של המאה ה 21, ועל כן זה הזמן ליצור לעצמכם כמבוטחים יכולת לקבל שליטה על הפוליסות כמו גם לבצע התאמה אישית של תיק הביטוח  לצרכים המשתנים, הרקע הבריאותי וכן אלמנטים נוספים אשר יבטיחו כי בעת הצורך – תוכלו לממש את הפוליסה.

שיפור באיכות השירות

אחד האלמנטים המשמעותיים של עולם הטכנולוגיה על עולם הביטוח הוא בתחום השירות. מאחר וחברות הביטוח הבינו כי על מנת להשתפר הן צריכות לספק מענה מדויק ללקוח, הן החלו לפתח אפליקציות שדרכן ניתן לקבל מידע אודות תנאי הפוליסה כמו גם אפשרות לבצע רכישה של פוליסה חדשה – בלחיצת כפתור. עם זאת, ציבור המבוטחים בישראל משלם אלפי שקלים מיותרים בעבור כפל ביטוח ולכן רצוי שלא לבצע פעולות דרך האפליקציה שלא דרך ליווי מצד הצוות המקצועי שלנו. למרות היתרונות האדירים של שימוש באפליקציה או באתר, רוב המבוטחים נמנעים מלהיכנס לעובי הקורה מאחר והם אינם מבינים בתחום או סבורים כי מדובר בענף בירוקרטי שאינו מתנהל בשקיפות, וזאת למרות השיפור הניכר באיכות השירות אותו מקבלים המבוטחים כאן בישראל.

חווית משתמש נוחה ומותאמת אישית

הקדמה הטכנולוגית הובילה גם ליצירה של חווית משתמש נוחה המאפשרת לכם כמבוטחים להימנע מבזבוז זמן בדמות מילוי שאלונים ארוכים כמו גם העברת טפסים, כאשר היום ניתן לבצע את כלל הפעולות בלחיצת כפתור. נוסף לכך, כיום ניתן לתאם פגישה עם מומחים בתחום הביטוח לטובת ניהול מיטבי של הפוליסות, מבלי לצאת מהבית ועם אפשרות ליצור הזדמנויות חדשות בדמות ביטול כפל ביטוח כמו גם התאמה אישית דרך פגישות המתנהלות בזום. מאמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות החדשניות כמו גם הסיוע מצד הצוות המקצועי של הפורטל תוכלו גם אתם להצטרף לקדמה המשפיעה מאוד על עולם הביטוח, ומשתנה אותו ללא הכר.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן