הביטוחים המוזרים בעולם: אצבעות של פסנתרן ופוליסה עבור ישבן ב-300 מיליון דולר - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

הביטוחים המוזרים בעולם: אצבעות של פסנתרן ופוליסה עבור ישבן ב-300 מיליון דולר

ביטוחים

רכישת פוליסת ביטוח היא דרך טובה להגן על עצמנו מפני נזק בהיקף שאיננו מוכנים לקחת סיכון שנצטרך להתמודד עמו בכוחות עצמנו בלבד.
חשוב לזכור שביטוח יכול להעניק רק פיצוי כספי ולעיתים ישנם פנים נוספות לנזק. כך למשל כאשר נגנב מאתנו חפץ ייחודי יקר לליבנו ובזכות היותו מבוטח אנו מקבלים פיצוי בגובה שווי השוק שלו, זה אולי עוזר אבל מובן שעם כאב הלב שנגרם לנו נצטרך להתמודד בעצמנו. עולם הביטוח הוא רחב היקף ובשוליים שלו ניתן למצוא פוליסות שקשה לעיתים להאמין שאכן קיימות. אספנו עבורכם דוגמאות לכמה מן הביטוחים המוזרים שישנם מי שהחליטו לרכוש.

ביטוח של אברי גוף

אולי שמעתם על שחקן כדורגל שביטח את רגליו, פסנתרן שביטח את אצבעותיו דוגמן שביטח את עכוזו וכד'. אם חשבתם שמדובר בהכרח באגדות אורבניות כדאי שתדעו שישנן חברות ביטוח המציעות ביטוח כנגד פגיעה באיבר גוף כזה או אחר ולעיתים רכישת פוליסת ביטוח כזו היא עניין הגיוני מאוד. כך למשל השחקנית המפורסמת ג'וליה רוברטס ביטחה את החיוך המפורסם שלה בסכום פעוט של 30 מיליון דולרים, פירוש הדבר שאם, בנסיבות כלשהן, תיפגע היכולת שלה לחייך את החיוך האייקוני שלה היא תוכל לתבוע ולקבל פיצוי בגובה זה. אם אתם סבורים שמדובר בעוד ידוענית מטורללת קחו בחשבון שג'וליה משלמת פרמיה עבור הביטוח ויש היגיון בשיגעון שהרי אבדן החיוך שלה וודאי יגרום לה הפסדי ענק. והנה עוד כמה דוגמאות בסגנון, הזמרת דולי פרטון ביטחה את החזה שלה בסכום של 600 אלף דולרים, מריה קארי ביטחה את רגליה במיליון דולרים, קיילי מינו ביטחה את ישבנה ב – 5 מיליון דולרים, ברוס ספרינגסטין ביטח את מיתרי הקול שלו ב – 6 מיליון דולרים, דיויד בקהאם ביטח את רגליו ב – 70 מיליון דולרים, ולקינוח ג'נפר לופז אשר בחרה לבטח את הישבן הלוהט שהפך לנושא שיחה בכל העולם בלא פחות מ-300 מיליון דולר.

חוששים שחייזרים יחטפו אתכם? יש כיסוי ביטוחי מתאים

חברת ביטוח בארה"ב מציעה פוליסת ביטוח שתעניק לכם פיצוי במקרה שנגרם לכם נזק כתוצאה מכך שנחטפתם על ידי חייזרים. לפי דיווחי חברת ביטוח זו כ – 200 אלף פוליסות כאלה נמכרו. אם אתם תוהים אם פוליסה כזו הופעלה אי פעם, בינתיים ידוע על מקרה בודד של אדם שטען שנחטף על ידי חייזרים, הפעיל את הפוליסה וקיבל פיצוי.

חג אהבה שמח, על בטוח

יום אהבה נחגג במדינות שונות בשלל דרכים. ביפן בכל שנה ב – 14 לפברואר (Valentine's Day) נשים מעניקות שוקולד לגברים שהן מאוהבות בהם או היו רוצות לפתח איתם קשרים רומנטיים. גברים יפניים שלא רוצים לקחת סיכון שיאלצו להתמודד עם אכזבה של יום אהבה ללא אפילו מתנת שוקולד אחת יכולים לרכוש ביטוח כנגד מצב עגום כה ולהיות רגועים בידיעה שגם אם אף אחת לא תבחר להעניק להם שוקולד, איש לא ידע כי חברת הביטוח תדאג לשלוח להם מתנה מתוקה, טובה כמעט באותה מידה, לפחות למראית עין.

תמיד יהיה מי שישחרר אתכם בערבות

במדינות רבות בארה"ב מקובל, במקרים מסוימים, לשחרר עצורים החשודים בביצוע פשע בתמורה לדמי ערבות שהם עצמם מפקידים או שמישהו אחר מוכן להפקיד עבורם. אם החשוד מפר את תנאי השחרור (נמלט ומסתתר למשל) דמי הערבות מחולטים. מסתבר שישנן חברות ביטוח בארה"ב המציעות פוליסת "דמי ערבות" למי שחוששים שייעצרו ולא יהיה בכוחם להעמיד את הסכום הנחוץ כדי להשתחרר בערבות.

ביטוח חתונה וביטוח גירושין

ארגון חגיגת חתונה כרוך בהוצאה ממון רב, ניתן לרכוש ביטוח שיעניק פיצוי במקרה שהחתונה מתבטלת ברגע האחרון. גירושין הם מאורע העלול להיות טראומטי ולגרום נזקים כלכליים נרחבים, במדינות שונות בעולם ניתן לרכוש ביטוח שיעניק פיצוי כלכלי במקרה של גירושין.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן