הפניקס מפתיעה: פוליסת ביטוח רכב ייחודית לטסלה, אחת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

הפניקס מפתיעה: פוליסת ביטוח רכב ייחודית לטסלה, אחת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל

ביטוח רכב

נניח שרכשתם רכב חשמלי חדש, מסוג "טסלה" כמובן, ונניח שהוא ניזוק, חלילה. אתם מצפים מביטוח הרכב שלכם שיידע להעניק פיצוי ושירות איכותי לטיפול בנזקים, עד לתיקון או החלפה של הרכב. רק שטסלה היא רכב ייחודי, אין לו הרבה מוסכים מורשים הפזורים ברכבי הארץ וסעיפים שונים של ביטוח מקיף צריכים להיות ייחודיים, במחירים מתאימים. טסלה וחברת הביטוח "הפניקס" הרימו את הכפפה, ומציעים פוליסת ביטוח רכב הכוללת ביטוח חובה, צד ג' וביטוח מקיף  במיוחד עבור אלפי הרכבים מסוג טסלה שכבר נוסעים בכבישי ארצנו.

עד תחילת אוקטובר השנה (2021) נמכרו בישראל כמעט 5,000 רכבים מתוצרת טסלה  ואין ספק שהקצב רק הולך ומתגבר. הדגם הנמכר בישראל הוא דגם 3, והוא נמכר סביב מחיר של 200,000 ₪. רק שבניגוד לרכבים שאינם חשמליים ורכבים אחרים הבעלים הגאים של רכבים מסוג טסלה רואים מולם שוק תיקונים, טיפולים ומכירות שהוא שונה לגמרי מזה של רכבים "רגילים" המונעים באמצעות דלק או סולר. רכבי טסלה מטופלים, כמובן, רק במוסכים רשמיים שמכירים ויודעים איך לטפל במערכות החשמליות הייחודיות ולהשיג חלפים לרכבים. במקרה של נזק לרכב, קשה לספק לבעל הרכב רכב חלופי מסוג שונה שיספק את אותן התועלות שמספקת הטסלה לבעליה. מי שרוכשים רכבים של טסלה, קיוו למצוא סוג אחר של ביטוח רכב, שמותאם לרכב המיוחד. הפניקס הרימה את הכפפה, וביחד עם טסלה ישראל פיתחה פוליסת ביטוח רכב ייחודית שנקראת InsureMyTesla, בתרגום חופשי לעברית "בטחו את הטסלה שלי". מדובר בפוליסת ביטוח רכב שמותאמת אישית למאפיינים הייחודיים של טסלה – כל המאפיינים והיתרונות: לפניכם.

מה מיוחד בביטוח רכב InsureMyTesla של הפניקס?

הנה כמה מהמאפיינים הייחודיים לפוליסת ביטוח הרכב InsureMyTesla מבית הפניקס:

  • בביטוח רכב בן פחות משנתיים, מובטחת טסלה חדשה עם כל אבדן או גניבה של הטסלה המבוטחת.
    בניגוד לכיסוי במקרה של אבדן או גניבה בביטוחי רכב אחרים, שם בדרך כלל נקבע הפיצוי לפי מחירון הרכב, שכידוע יורד באופן משמעותי עם כל שנה ברכבים חדשים, ביטוח הרכב המקיף של טסלה מציע פיצוי של טסלה חדשה, עד שנתיים מיום הרכישה של הטסלה המבוטחת, ובתנאי שהיא עוד לא בת שנתיים.
  • כל עלויות התיקון, בכל מוסך מורשה לביצוע התיקון מכוסות – ללא השתתפות עצמית, גם במקרה של נהגים חדשים. זאת, שלא בדומה לביטוחי רכב מקיפים אחרים, שם נהוגה השתתפות עצמית בגובה שנקבע הפוליסה, והיא בדרך כלל גבוהה במיוחד עבור נהגים חדשים, ובמקרה של תיקונים במוסכים שאינם בהסדר לעיתים לא יתקבל שיפוי כספי עבור התיקון כלל.
  • בביטוח InsureMyTesla כיסוי מלא גם של עלויות ירידת ערך במקרה של תאונה.
  • בביטוח InsureMyTesla מקבל בעל פוליסת הביטוח כיסוי מלא לתיקוני רכב בכל מוסך שבהסדר, כולל מוסכי שגריר שהוכשרו לטיפול בנזקי צבע ובנזקי פח, שאנחנו לעיתים מכנים "נזקים קוסמטיים" והמעציבים כל כך כשאנחנו רוכשים רכב חדש.

InsureMyTesla – לא רק בישראל

ישראל אינה המדינה הראשונה בה מתמודדת טסלה עם הקושי של רוכשי הרכבים שלה להתאים ביטוח רכב לרכב הייחודי מתוצרת החברה. כבר במהלך השנה יזמה החברה שיתופי פעולה עם חברות ביטוח מובילות במדינות רבות שבהן דגמי הרכבים של טסלה נמכרו היטב, בין השאר באוסטרליה, הונג קונג, ארצות הברית וקנדה, כדי להציע לקהל הרוכשים של טסלה, קהל של מאות אלפי נהגים במדינות שונות בעולם, ביטוח שיכול לענות על הצרכים הייחודיים במקרה של תאונה, נזק, אבדן או גניבה של רכב מסוג טסלה. לארץ מגיעה פוליסת הביטוח InsureMyTesla כתוצאה משיתוף פעולה בין טסלה ל"הפניקס", וניתן למצוא פוליסה ייחודית זו רק בחברת הביטוח הפניקס.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר.

דילוג לתוכן