איך לבחור סוכן ביטוח? - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

איך לבחור סוכן ביטוח?

סוכן ביטוח

בחירת סוכן ביטוח: כך תעשו בחירה נכונה

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע שתפקידו הוא לתווך בינכם לבין חברת הביטוח. מעבר לכך, תפקידו הוא לבחון את פוליסת הביטוח הקיימת ולבטל את כפל הביטוח, מתוך מטרה ליצור פוליסה בהתאמה אישית. מדובר במונח חדש יחסית המתייחס ליכולת שלכם כמובטחים לקבל שליטה על תיק הביטוח ולהתאים אותו אליכם – ולא הפוך. סוכן ביטוח מיומן ידע לבטל פוליסות כפולות כמו גם ליצור בעבורכם מערך זמין שימנע מכם התעסקות בירוקרטית מיותרת. מדובר בשירות שכל מבוטח צריך, אולם נשאלת השאלה – כיצד תוכלו  לבחור את סוכן הביטוח הטוב ביותר? בכדי לסייע לכם, ריכזנו בעבורכם מספר נקודות חשובות בהם תוכלו להיעזר:

תיאום פגישה

רצוי לתאם פגישה פרונטלית עם סוכן הביטוח – בין אם אצלכם בבית או אפילו דרך הזום. דרך הפגישה האישית תוכלו לבחון לא רק את רמת המקצועיות של הסוכן אלא גם את ההתנהלות שלו מולכם: האם הוא מנסה להבין לעומק מהם הצרכים שלכם באמצעות בירור? מהי השפה המקצועית בה הוא משתמש? האם הוא מתנהל בשקיפות לאורך השיחה? הסבלנות שלו כלפי השאלות שלכם היא גם חשובה מאוד ועל כן תיאום הפגישה מהווה דרך מצוינת ליצור קשר מקצועי אבל גם אישי אל מול הסוכן.

ניסיון

רצוי לבחור בסוכן ביטוח אשר הוא בעל ניסיון של מספר שנים בענף, וזאת בשל העובדה כי חלק מהותי מעבודתו הוא לבחון לעומק את האותיות הקטנות של פוליסות הביטוח כמו גם לנצל את הניסיון שלו לטובת הורדת העלויות כמו גם עדכון של הפוליסות בהתאם לצרכים. על כן, העדיפו לבחור בסוכן בעל ניסיון המציג לא רק מקצועיות אלא גם רקורד מקצועי עשיר בתחום.

עבודה מול חברות הביטוח

העדיפו לבחור בסוכן ביטוח שעובד עם כל חברות הביטוח בישראל ולא נמצא בהסכם רק מול חברת ביטוח אחת. ככל שהסוכן שלכם מצוי בקשרים טובים עם אנשי המפתח בחברות הביטוח, כך תוכלו להימנע מהליך מורכב של המתנה מייגעת לקבלת נציג שירות או התמודדות עם היבטים בירוקרטיים לבדכם.

המלצות

קבלת המלצות מלקוחות של הסוכן מהווה דרך מצוינת לקבל מידע אודות היחס האישי של הסוכן כמו גם ההתרשמות האישית כתוצאה מהשירות. סוכן בעל ניסיון ידע להפנות אתכם ללקוחות ואף לעודד אתכם לבחון המלצות ברשת, כחלק מהבנה כי המלצות מהווה אינדיקציה מעולה לבחינת רמת המקצועיות כמו גם היחס האישי.

מעוניינים לקצר את תהליך הבחירה? ובכן, דרך צוות הסוכנים שלנו תוכלו לקבל שירות מיטבי המבוסס על ניסיון של שנים רבות בענף, רשת קשרים ענפה בענף הביטוח וכן שימת דגש על מתן יחס אישי לכל אורך הדרך. עם הניסיון שלנו ושימת הדגש על מתן יחס אישי לכל לקוח תוכלו להיות בטוחים כי בחרתם נכונה. רוצים להכיר? זה הזמן להשאיר פרטים לטובת תיאום פגישה היכרות ראשונית – ללא עלות וללא התחייבות.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן