אובדן כושר עבודה – מה באמת מגיע לכם? - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

אובדן כושר עבודה – מה באמת מגיע לכם?

ביטוח

אובדן כושר עבודה: פוליסה חיונית לכל עובד במדינת ישראל

ביטוח אובדן כושר עבודה נחשב לאחד הרכיבים החשובים ביותר בעולם הביטוח, וזאת בשל העובדה כי מדובר בתשלום של קצבה חודשית קבועה אותה המבוטח מקבל במידה והוא אינו יכול לעבוד בעקבות תאונה או מחלה. את הכספים מקבלים רק אחרי שהסתיימה תקופת הזכאות לדמי פגיעה מטעם הביטוח הלאומי, ועל כן בדיקה של היקף הכיסוי בנוגע לאובדן כושר עבודה מהווה חלק בלתי נפרד מיצירה של רשת ביטחון כלכלית שבמסגרתה אתם כמבוטחים תוכלו להיות בטוחים כי במידה ולא תוכלו לעבוד באופן זמני או קבוע, תקבלו פיצוי כספי דרך הפוליסה אותה רכשתם דרך חברת הביטוח, ובהתאם לכך  לשמר את סגנון החיים כפי שהיה טרם הפציעה/מחלה. מדובר בפוליסה חיונית לכל עובד במדינת ישראל ועל כן היכולת לבחור בפוליסה בהתאמה אישית מהווה חלק בלתי נפרד מהכנה אותה נדרש לבצע, לטובת מצבים שבהם לא תוכלו להמשיך בעבודתכם, ובהתאם לכך לקבל פיצוי כספי שעשוי להגיע לאלפי שקלים במסגרת הפוליסה.

מה חשוב לדעת אודות אובדן כושר עבודה?

למעשה, פוליסת אובדן כושר עבודה היא פוליסה גמישה אותה ניתן להתאים לתחום העיסוק כמו גם לרקע הרפואי, כאשר התשלום החודשי מתקבל החל מתום תקופת ההמתנה – לרוב באורך של שלושה חודשים. מאחר וגובה הפרמיה בעבור הפוליסה משתנה מדי שנה, חשוב להוסיף לפוליסה הבסיסית הרחבות נוספות בהתאם להשכלה, תחום העיסוק והרקע הרפואי. את הפוליסה ניתן לרכוש החל מגיל 18, כאשר רוב חברות הביטוח מציעות את הפוליסה לתקופה התקפה עד לגיל הפרישה. נוסף לכך אפשר להוסיף לפוליסה תחביבים מסוכנים כמו למשל סקי או פעילות אקסטרים שעלולה להוביל לפציעות קשות – כחלק מהתאמה אישית של הפוליסה לסגנון החיים ולתחום העיסוק.

לסיכום, מאחר ומדובר בכיסוי המהווה מקור הכנסה למקרה שתאבדו את היכולת לעבוד באופן קבוע או זמני, נדרש לבנות מעטפת הגנה אותה תוכלו לקבל במסגרת הפוליסה לטובת מיצוי זכויות מלא וקבלת הסכומים שמגיעים לכם ע"פ הפוליסה אותה רכשתם. באמצעות הצוות מקצועי שלנו תוכלו לבחון את הכיסוי הקיים של אובדן כושר עבודה כמו גם את העלויות השוטפות בעבור רכישת הפוליסה, כל זאת מתוך מטרה לבנות תיק ביטוח מקיף הלוקח בחשבון את המאפיינים שלכם כמו גם היבטים תעסוקתיים לטובת בדיקה והשוואה בין חברות הביטוח לטובת בחירה בפוליסה גמישה בעבור אובדן כושר עבודה. זה הזמן להתכונן לכל תרחיש וזאת בליווי אישי מצד צוות מקצועי המתמחה בתחום ומעניק יחס אישי לכל אורך הדר – החל מבחירת הפוליסה ועד למימוש בעת הצורך.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן